donderdag 4 mei 2017

Artisan Design Team Bloghop: Eastern Palace Suite

for translation, use the Google Translation option on the right side


Hallo allemaal!

Als het goed is, ben je via de blog van Mindy Bingamon hier gekomen. 

Deze keer staat onze bloghop in het teken van de Eastern Palace Suite.
Zoals je wellicht al weet, is dit een set die in de nieuwe catalogus van 1 juni as staat. Maar.... deze set is nu ook al te bestellen!
Kijk in mijn webwinkel (klik!) even naar de opties van deze geweldig veelzijdige set.

Vandaag een lay-out gemaakt met deze set:
De achtergrond heb ik gemaakt met mijn eigen gemaakte stencils met de Eastern Medallions Thinlits dies en embossingpaste. Die paste heb ik gekleurd met de Lemon Lime Twist, zo kun je gemakkelijk je embossing paste elke gewenste kleur geven! En nee, ik heb nog geen ink refills, dus gewoon met de inkt uit de inkpad gekleurd. Hoe? Zie ook het filmpje hieronder waarin ik je het laat zien.

De cirkels staan centraal in deze layout. Ik heb de paarse uitgeknipt uit het Specialty DSP. Verder heb ik de mooie, gouden stickers gebruikt. Hierboven kun je ze goed zien! 

Hieronder heb ik nog een filmpje waarin je ziet hoe deze layout tot stand kwam.
Het filmpje is in het Engels omdat deze bloghop internationaal is.



Nou, hop je snel verder naar Paula Dobson (klik!)? Zij maakt zulke mooie dingen, je raakt vast geïnspireerd!  


Hieronder nog onze complete bloglijst:
Miriam van Eyden (hier ben je nu!)

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Very Vanilla, Eastern Palace Specialty DSP
Stempelset: Eastern Beauty
Inkt: Fresh Fig, Lemon Lime Twist
Overig: Eastern Medallions Thinlits dies, Eastern Gold Vinyl Stickers




9 opmerkingen:

  1. A really great layout! Thanks for the instructions;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am in love with this layout! Love seeing the video with the paste as well! Thank you! 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A page ! And the embossing paste!
    Beautiful realization Myriam (Aurélie Fabre)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I loved watching your scrapping process Miriam, TFS!! I can't wait to get my hands on that embossing paste!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is fabulous! The paste looks like the cut out parts from the medallions. That's what I thought before I read it and thought you spent so much time gluing each one down, ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this! I totally love the look of the embossing paste. It adds the perfect touch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Ik ben heel benieuwd naar de embossingpasta. Zodra het kan, ga ik die zeker bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your scrapping video was great to watch to see your process as you design. I love how you added the texture with and colored the embossing paste--can't wait to get it!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great Page. Love the Layout. Is this the paste from SU? Lucky you!

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS